terima kasih !

Sabtu, 21 Mei 2011

memory (!)

camping at pantai teluk batik (!)






























selama 2 hari 1 malam kami di sana . nak cerita ni . hehe ni camping dah agak lama tapii di sebab an tanak aku melupakan nya , haha and ta ada benda nak cerita kat blog aku ni .aku pon ambil lah semula gamba2 kami di cik erna mbam . hehe and mari kita baca sama2 ok:) 


part 1
mereka berkumpul di shell sabak bernam . aku pula dari sungai besar .cadang nya kami ingin bertolak pagi-pagi lagi tapi disebab an aku . mereka semua menanti aku ,my bie n kj kamarul dengan penuh sabar , nasib baik tak marah . hehe

part 2 kami bertolak pada pukul 10 pagi . semasa perjalanan yang ag best . dengar2 lagu . hehe tehibur la juga . sebanak 3 kereta . yang lain dorang bertolak lambat sikit . kami selamat sampai di sana pada pukul 12. then terus dapat kunci , hehe apa lagi . terus ke bilik masing2 . sebanyak 4 homestay kami sewa bagi memuat kan dak2 kelassks 2b yan agak ramai ni .

part 3 tak sabar2 rasanya nak mandi . hehe cerita best . tengahari too jugak kami mandi tau . hehe then mlm nya pula kami ad kan BBQ ! susah nak komen mmg berlaku . tapi apa2 pon mmg best la . . part4 pagi nya aku masak kan sandiwh untuk diaorang ., hehe sedap katernyer ,,, then sebelum kami pulang kami sempat ag mandi bersama2 .heheh . ap daaa .") tepat pukul 12.00 kami terpakse keluar dari teluk batik . hehe memory yang best kami ! then singgah sekejab di LUMUT ! HEHE :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan