terima kasih !

Ahad, 22 Mei 2011

kertas biase tapii :)



(* * ) hye !

I LOVE U                           (  orang puth )


SAYA SAYANG AWAK   (   melayu     )


O I NIE                               (     cina        )


YEE NAA KULE                (     india       )


AKUK CINTAK KAMUK (    banjar     )


KAKANG CINTA KUE     (     jawa      )
seerti dgnnya : abang cinta saya





kenapa update blog sedemikian rupa  ?? haa ni la kejer muhamad fakhrul bin muhamad sanudi yang tak ad kerja . orang lain sibuk dengar ceramah kami sibuk tergelak2 dengan benda di atas ni la . kertas ni di bagi oleh my biee , fakhrul (!)yang agak cantik bagi aku . yang aku simpan sampai lah sekarang . hehe nampak macam biasa kan . tapi perhatikan betol2 apa yang tersirat di dalam too. banyak bahasa digunakan and khas tok aku lah kater an . hehe p ta tau arr betul atau tidak . bahasa2 tersebut . simpan saja . kenangan too . suke yaww (!)




1 ulasan:

  1. Blognya keren! Apa Anda mau mengembangkan dan mempromosikan blognya lagi? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Kami tidak terhapus filenya dengan waktu batas. Coba servis kami tanpa registrasi:)

    BalasPadam