terima kasih !

Khamis, 19 Mei 2011

semalam :)


TEMPAT : BUKIT MELAWATI
TIME : PUKUL 5.30 -6.30
MODE :  BEST :))










mesti tertanya-tanya kan apa nie letak pic monyet ?? hehe nak cerita . dengar yer :)) selama aku duduk di selangor nie and tempat kediaman ku pula berada di sungai besar . apa aku cuba merepek nie ? huh . senang citer ,, mak aii aku tak pernah langsung pergi ker BUKIT MELAWATI yang aak bersejarah terletak di kuala selangor . hehe my bie lar bawak aku ker atas bukit too. waa datang2 jer aku agak jakun  and takot la dengan monyet2 too .ganas and sangat lapar . hehe too la monyet da bagi dia mam sampai aku di gigit nyer . hehe hanya sato jam sahaja kami disana :) puas la jugak and hilang lah kepunan aku yan hendak tengok monyet too . hehe banyak ! dasyat2 (!) hehe mari mira nak tunjuk sikit gamba2 si monyet and kami :))

manje kanx2 ?





 berbalik kepada cerita mak aii bucuk aku ni . gendut mira ni . mok !! haha awak takot dengan monyet rupa nya er :)) hehe tengok muka nyer ,, mau nyer tak takot , monyet2 too lapar sangat da bagi mam nak lagi . nak lagi . nak lagi . huh sampai 5 ringgit kami membeli mam unuk nya tapi tetap tak cukup katernyer , maa na cukup banyak sangat monyet , hehe . paling tak boleh lupa time mira main teka teki dengan monyet , haha mula2 oke . da lama2 naik angin monet too dengan aku . hehe dia hampir nak mencakar aku . ganas sungguh kau monyet ., egeggege :)






SETELAH kepuasaan aku berada di atas bukit too , then terus turun and nak pergi ker 1PLAZA untuk tengok wayang . cerita kongsi :) sebelum mira masok ke cinema tersebut kami singgah di tesco kuala selangor untuk membeli makanan ringan dan minuman :)



WAYANG MARI
TAJUK : KONGSI
TIME   : 7.15

 MASUK sahaja dalam pawagam tersebut and meyaksikan filem kongsi . haha agak kelakar melihat telatah sazy sam :) tapi ending cerita tersebut tak berapa est sangat bagi aku . tapi apa-apa pun best la mok . tq teman mira bie :0







setelah habis cerita tersebut kami memulakan perjalanan pulang . TIBA-TIBA lapar melanda . tapi tetap terus an perjalana pulang kerana takut balik lewat nanti ada hantu :) ternampak lah pulak MCD ?? mcd yang baru sahaja dibka di kuala selanor too:) WAaw kena sangat lah tapi kami hanya membeli di drive thru sahaja :P BIG MAC + aiskrim mcd fluvry oreo . kegemaranku (1)
sedap2 . then makan dalam kereta sambil pulang ke rumah . selamat kami sampai d rumah pada pukul 11 malam ;00 itu sahaja yang sempat mira mahat ini kongsi kan . keletihan hingga lah sekarang masih terasa . hehehe k bubye (=



waa SEDAP !! (!)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan