terima kasih !

Ahad, 1 Mei 2011

1-5-2011



















1-5-2011 bersamaan dengan hari ahad sempena hari buruh ! kakak kepada pakwe aku . telah selamat bertunang dengan pilihan hai nya iaitu abang kamal .
lau nak tau sebahagian dari hantaran sebelah perempuan di buat oleh mak aku .hehe cantik sangat ! aku juga turut membantu tau ,, majlis ya bertema kan colour peaceh , cantik gitu . pic ?? alamak disebabkan kesebukkan yang melampau kami tak sempat nak snap pic gan ahli2 yg lain . hehe .
yang cik mira ni sempat ialah snap pic yang ats d atas sahaja . hehe .hari too aku bahagi sangat , tergelak mira di buat nya melihat gelagat bakal kakak ipar and mak metua aku . bakal ?? kelakar la diaorang . pandai buat aku ketawa and happy . I LOVE U GILER2 LA ! n my mok nyer ta habis3 dengan kepenatannya .
tapi memang penat pun . maklum lah anak lelaki yang paling rajin lah kata kan . hehe sampai di sini sahaja mira pat cerita . na cerita panjang tapi pic tak ad pon tak best jugak kan ,,
tunggulah kemunculan pic tersebut k. secara kesimpulannya majlis tersebut berjalan lancar dan
best sangat !
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan