terima kasih !

Sabtu, 14 Mei 2011

di catat oleh muhamad fakhrul _bf mira


mira @ nor amira binti mahat .


mira. mira . mira . mira .
mira seorang awekku yang gebu lagi begik . dia seorang yang kelakar lagi cool . mempunyai family yang sporting dan kamcing . dia adalah awek ku yang pertama dan terakhir . cintaku  tak kan terpisah kecuali maut peyebabnya . aku menunggu dikau sekian lame dan akhirnya aku mendapat jua , itu pun dengan berat titik peluh ku menunggu nya sehingga aku tumbuh berbulu-bulu . lame kot ! mungkin tiada siapa di hati ku kecuali dia meninggal kan ku . mira kadang-kadang cool , tapi selalu hot ! hot yang macam mana ? panas baran yang teramat , kalah bapak aku mengamuk :) .

mira juga tempat aku mendapat kasih sayang . mendapat gurau senda . mendapat nasihat . mendapat pertolongan . dan macam-macam lagii . tak terkira ! nama panggilan manje nya ialah MOK . nak tahu kenapa ?? paham2 sudey . MIRA DAN AKU selalu atau nama panggilan saintifik nya 24 hour melekat atau      
nama panggilan saintifik bagi melekat ialah berkepit @ sweet . mira seorang perempuan pertama yang ku kenali lain dari yang lain . ta ada saper yang sama dengan dia . walaupun ada pelanduk 2 serupa aku tetap pilih dia .

kalau pelanduk 7 serupa aku jadi gila . sebab kalau muka semua sama camner . tapi aku dapat tau sape dia c mira gebu :) mira dan aku berlainan jiwa . dia suka jalan tapi aku tak suka jalan .  sebab kalau 2 2 suka jalan tak jadi aper . itulah saja yang dapat aku kongsi . seterusnya kita bye :) !

I HATE U EX BF MIRA BECAUSE MEREKA FUCK OFF !

I LOVE U NOR AMIRA BINTI MAHAT :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan