terima kasih !

Selasa, 26 April 2011

25-4-2011 ? 26-4-2011 ? hari nie hari ke-2 aku TAK PERGI ker kolej . ap nie mira . ya allah kau kuat kan lah semangat hamba mu ini .kenap aku perlu macam nie . tolong lah mira ta ada aper yang perlu aku takot an . umm . tapi aku tak boleh . tuhan jer yang tahu ap yang aku rasa . kenapa tak ad sorg pon yang betol2 dapat rase ape yang aku rasa nie . umm mira ? sesuatu yang berlaku kepada aku ,, apa yang aku rasa sebelum niy . betul2 menakot kan aku . kenapa aku yang perlu rasa semua ny . kenapa benda yang sama menghantui aku ? mira benar-benar tak paham dengan semua niy . setiap hari mira rase diri mira diperhatikan , diekori , tapi too semua bayangan mira . omg ! mira memang tak bole nak terima semua niy . mira tak kuat . mira tak terdaye . kenapa mira yang kene? kenapaa . makin hari makin oke aku dari gangguan tersebut , tapi yang membuat kan mira bertambah sediy . mira lagi sekali terkene . umm :( KENAPA BAYANGAN YANG SAMA syik menghantui aku . kenapa . mira da pnt . tlgg la . sape kau . ya allah ! perlo ker aku takot pade nyer ?? tapi ia nyer btol2 menankot an aku . mira egt an . mira da jaoh dari semua too .umm tapi dia tol2 ad di depan aku . aku takot sangat time too . besa nyer kau itam sangat . naper ko panggil nama2 aku . : haaaa mira . demi allah aku tak pernah rase semua nie . ap ni . kenape dye ggu mira biy . kenape?? mira takot sangat , sepanjang malam aku menages . ketakutamn . biy naper mira nie . ngadu gan teman hidup aku yang aku paling sayang . biy . biy : mira naper ? mira : biy mira takot . teman mira biy : biy ad mok . jangan takot . ( kkusyuk biy on line ) mira : ( ketakutan n cbe melawan ) biy : oke ta ? mira : oke . biy urut an kaki org . bole? biy : bole . ( da siap urut ) org blek lu er . mira : oke . biy : mira oke ta? mnom aer too . k luv u . mira : awk melangkah jer . ap yang dtg kt mira niy ! tolong mkira ! abah tlg org ,, umm . time too ar aku .. mmm tuhan jer yang tahu . mira harap esok mira dapat g kolej macam mne mira yang dlu . amin ! yakin . :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan