terima kasih !

Rabu, 9 Februari 2011

4 mac 2011 ++ genting tau ++



Tambah kapsyen





 part 1 :
aku sgop ta tang class ari jumaat ari too,, gare2 na g genting nyer pcl ??? hehehe ,,, kol 6.00 pagi aku da agon,, tros call mok ,, soh siap ,,then bla2 . . .  da siap ! kol 7.00 kua dri uma .. isi mnyak ...
pas too mule laa perjalanan yang agak jaoh ,,huh ! first kteowg snggah sg.buloh ,,,tgu ag sppu aku siap ..agak lame laa jugak ,


part 2 :
da siap ! mule lg perjalanan na ke kL  ,,haha mcm2 ..time too da letiy n tpeker2 ble na sampai genting niee ..... sejam perjalanan sg.buloh ke ampang ,, da smpai sane ,, sngah uma m.cik aku .. prot lapa laa ... mam nasi lmak tau ta ,,hehehe klakar arrr ....


part 3 :
akhirnyer setelah selesai segala rntangan ,, rintangan ker ??? pkol 12 kami bergerak nek ker sane .. time otw,,laaa bukt nyerrr ,,tggi toll.sejok sgt ... bla ,, bla ,, bla ,, da sampai ,, time too kol 1.30 ptg ... sampai2 pusing2 lu ,, haha sempat ag snap pic gan mok aku ,, i like !! :)


part 4 :
da puas kami pusing2 ,, mule laa tok msok THEME PARK !!!! Opz sblom too ,, aku msok rumah antu ,, ta laa seram mane ?? tiket da arr rm22 . 00 tau ! puas jgak terkejot gan antu2 tuu ..hehehe
kami mule beratur tok beli tiket msok ker theme park ..akhirnyer msok jugak ..waaa !!! cantik sgt + sejok ..ummm :)))))) pas too .. bla,bla,bla .. puas aku maen ,, yg bez nyerr ,, nek rolley coster , aper nta ag ,, mcm2 arr .. bez gler ...


part 5 :
n part yang paling romantik la jugak antare aku gan mok ..waa ta ley lpe memory g sane .. time nek sampan pusing2 theme park ..haaa rse cam citer titanic time too.. da laa sampan nyer gerak perlahan ,,gan kabus tebal serta sejok ,, bez nyer mok ...:) mira suke ..


part 6 :
puas seharian kat sane ,, agak letih arr jugak ,, kol 7.00 pm kami kua dari sane dan trun dari genting lam kol 7.30..,,,,,,, best !! rugi saper yg ta  g tau ..sampai uma kol 10.30 pm.. arrr  letiy yang teramat n tros tdo .. n na tgok pic len at facebook aku,,mira mahat ..hehehehe ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan